Nichita îi critică pe Şova şi Hrebenciuc

Vicepreşedintele PSD, Gheorghe Nichita, primarul municipiului Iaşi, a declarat, miercuri, că Viorel Hrebenciuc şi Dan Şova au greşit că au vorbit despre „lucruri de genul ăsta acum, în campanie electorală”, referindu-se la discuţiile dintre cei doi privind şefia PSD, interceptate de DNA. „E timp după aceea”, a spus Nichita.

„În Comitetul Executiv de la Orăştie am stabilit că avem un obiectiv major, cel legat de prezidenţiale, de a guverna ţara şi de a face o guvernare locală şi nu de a avea dispute în cadrul partidului vizavi de ce se va întâmpla după alegerile prezidenţiale cu funcţia de preşedinte sau alte funcţii şi alte planuri de carieră ale fiecăruia dintre noi. Partidul trebuie să fie unit, partidul trebuie să fie în clipa de faţă atent la acest obiectiv şi să nu dăm prilej de a fi atacaţi din motive personale de către ceilalţi, astfel încât să ducem campania electorală într-o altă zonă decât cea în care să explicăm românilor ce vrea să facă Victor Ponta ca preşedinte al României”, a spus Gheorghe Nichita , la RFI.

Vicepreşedintele PSD spune că Hrebenciuc şi Şova au greşit discutând acum şi nu după alegeri.”A vorbi despre o măsură politică la nivel parlamentar sau la nivel local şi aşa mai departe nu este în clipa de faţă pentru mine un act injust. A vorbi este una, dar dacă se întâmpla probabil că era altceva (…). O discuţie nefericită, vreau să vă spun, pentru că astăzi trebuie să ne concentrăm pe campanie şi nu pe acest tip de discuţii (…). Este o discuţie care nu trebuia să aibă loc în acest moment, în care suntem în campanie. Dăm de aici încolo apă la moară celor care vor să ne atace şi au de ce s-o facă. Faptul că au vorbit despre lucruri de genul ăsta acum, în campanie electorală e o greşeală. E timp după aceea. Dar pe de altă parte, nici nu putem acuza acum că oamenii n-au voie să discute şi despre chestiuni politice prin telefon, asta mi se pare aberant”, a spus Nichita.

Viorel Hrebenciuc şi senatorul Dan Şova sunt urmăriţi penal într-un dosar de trafic de influenţă. Potrivit unui comunicat al DNA, la data de 17 octombrie 2014, Viorel Hrebenciuc şi-ar fi folosit influenţa faţă de Dan Şova în scopul de a-l determina să iniţieze o propunere legislativă privind amnistia şi graţierea unor pedepse.

Potrivit stenogramelor DNA, în data de 17 octombrie Viorel Hrebenciuc şi Dan Şova au discutat în detaliu despre acuzaţiile aduse lui Hrebenciuc în dosarul retrocedărilor, despre condiţiile de incriminare a acestor fapte şi despre riscul de a fi condamnat.  De această lege urma să beneficieze şi deputatul Miron Mitrea, condamnat recent de instanţa supremă.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.