Anticoncepţionalele şi percepţia estetică

0

Femeile care îşi cunosc soţii în perioada în care iau anticoncepţionale îi pot găsi pe aceştia mai puţin atrăgători după ce încetează să mai ia pilulele contraceptive, potrivit unui studiu.

Femeile căsătorite cu bărbaţi ale căror chipuri nu sunt considerate atrăgătoare devin mai puţin satisfăcute de relaţia lor după ce încetează să mai ia anticoncepţionale. În cazul bărbaţilor consideraţi frumoşi, satisfacţia soţiilor acestora privind relaţia creşte după ce renunţă la pilulele contraceptive.

Rezultatele studiului sugerează existenţa unor implicaţii neintenţionate ale contraceptivelor hormonale privind relaţiile personale ale femeilor, potrivit cercetătorilor din Florida, care au publicat rezultatele în Proceedings of the National Academy of Sciences.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.