Tratamentul cu antibiotice schimba pH-ul intestinului

0

Daca ai un tratament de urmat si esti obligata sa iei antibiotice, atunci ar fi bine sa nu te neglijezi si sa urmezi sfaturile noastre. E adevarat ca antibioticile te ajuta pentru acestea distrug bacteriile rele, insa le extermina si pe cele bune. De aceea ai nevoie de o dieta buna si un stil de viata activ.

Tratamentul cu antibiotice schimba pH-ul intestinului. Echilibrul acido-alcalin este destabilizat si unii paraziti sau bacterii pot incepe sa-si faca de cap. E.coli, Crohn sau candidoza pot aparea foarte usor, daca nu vei avea grija de tine.

Dupa ce ai pastilele, ar fi bine sa consumi foarte mult alimente bogate in fibre non-digerabile care stimuleaza activitatea bacteriilor bune din intestinul gros. Prin urmare, apuca-te de mancat fructe si legume proaspete.

Continuarea pe Lyla.ro.

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.