Eurodeputatul PUSL, Maria Grapini, critică dur neglijența instituțiilor statului, în cazul tragediei de la Ferma Dacilor, și ia apărarea firmelor care lucrează corect!

SD

maria.grapini@europarl.europa.eu

Revoltată de lanțul de neglijențe din partea instituțiilor statului, în cazul tragediei de la Ferma Dacilor, europarlamentarul PUSL, Maria Grapini, membru în grupul S&D,  ia apărarea firmelor care lucrează corect!

“Eu nu am știut, până la această tragedie, că există, pe 40 de hectare, o asemenea afacere, o asemenea dezvoltare, care să funcționeze atâția ani, fără niciuna din autorizațiile necesare. Nu putea avea, spre exemplu, autorizația de funcționare sau de clasificare, dacă nu avea în prealabil autorizația de construcție. Autorizațiile trebuiau să fie obținute în cascadă și, evident, ultima era cea de funcționare, care prevedea inclusiv obligația obținerii tuturor autorizațiilor, inclusiv cea de securitate la incendiu!”, a precizat eurodeputatul Grapini.

Potrivit Mariei Grapini, în ciuda acestei tragedii, marea majoritate a IMM-urilor din România, inclusiv cele din domeniul Horeca, funcționează corect, respectând legislația în vigoare.

Ca om de afaceri, care a lucrat ani de zile în economia privată, eurodeputatul umanist a punctat că fie și un întreprinzător mic care are, spre exemplu, un simplu chioșc, nu ar putea, în niciun caz, să funcționeze atâția ani, fără nicio autorizație.

“Este clar că, în acest caz, vorbim de o iresponsabilitate crasă. Nu am date să spun că este vorba de corupție, dar este clar că vorbim de un lanț de vicii din partea unor instituții care, probabil, vor trebui să dea socoteală pentru toate aceste neglijențe. Să nu se înțeleagă însă că toți operatorii economici din domeniul Horeca fac același lucru. Să fie foarte clar: proprietarul de la Ferma Dacilor și-a permis acest lucru pentru că avea legături sus-puse! Acești oameni, care au închis ochii în cazul ilegalităților de la  Ferma Dacilor, se duc și dau amenzi usturătoare, în cazuri similare, pentru mult mai puține abateri, ceea ce este incalificabil. Toți cei vinovați trebuie să plătească!”, a conchis Maria Grapini.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.